Re: Co místo PSpadu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 16 15:00:23 CEST 2021

To je sice pravda.
Ale mít jeden dobrý kombinovaný nástroj je (aspoň pro mě) pohodlnější.
Docela často používám třeba otevření EXE souboru, kde hledám nějaké texty.
Nebo naopak mám textový soubor s nějakými divnými znaky.
Tak se v textu postavím na něho, přepnu do HEXu a vidím, o co jde.
Jsem taky příznivcem jednoduchých řešení. Ale zrovna u dvou typů
programů - editoru a správci souborů - mi přijdou výhodné multinástroje.

Jinak tady nezaznělo Geany. Je nejen pro Windows ale nativně i pro Linux
a asi i pro další platformy. Umí všechno možné, je k němu moře pluginů.
Samozřejmě free a open-source.
A má i podporu pro integraci dalších vývojových nástrojů (překlad, ladění),
kde pak umí fungovat jako univerzální IDE.

PL