Re: Odemčení zamčeného HDD

Pátek Srpen 13 06:34:18 CEST 2021

Pro začátek bych zkusil software od výrobce:

https://www.seagate.com/gb/en/support/internal-hard-drives/desktop-hard-drives/desktop-hdd/#downloads

Nezobrazí se ani při připojení přes redukci na USB?

Taky bych zkusil jiný SATA kabel, jen tak pro jistotu, že to je diskem.

(Jinak v případě neúspěchu se tyhle disky na aukru dají koupit za nějaké
drobné, tzn. 100 Kč za kus.)

P.K.