Odemčení zamčeného HDD

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 12 17:33:59 CEST 2021

Pěkný den přeji.

Mám SATA disk, který v BIOSu vůbec není vidět na SATA sběrnici.
Předpokládám, že pochází z nějakého nóbl diskového pole, který ho
nějakým způsobem zamkl.
Pamatuju si, že kdysi byly takhle nějak zamčené disky, které se dávaly
do herních konzol Xbox (ale to byly ještě PATA).

Konkrétně je to disk:
Seagate Barakuda 7200.12 250GB, model ST3250312AS.

Kdybych měl jeden, tak to asi neřeším a předpokládal bych, že je vadný.
Ale mám 4 stejné kusy.
A docela by se mi hodily.
Samozřejmě při kompletním výmazu obsahu, o ten vůbec nejde.

Není v tomhle někdo odborník?
Mám pocit, že na těch 4 pinech, co jsou na všech Seagate SATA discích,
se nějak dá dostat sériová konzola.
Kdysi se řešil problém nějaké vadné série disků Seagate, a tam se to
myslím nějak dělalo.

Předem díky za případné tipy, budou-li.

PL