Re: Odemčení zamčeného HDD

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 13 07:45:45 CEST 2021

Díky za odpověď.
Dneska jsem laborováním strávil celou noc.
Říkal jsem si, že udělám jenom rychlý pokus. A prodrbal jsem na tom 8
hodin pokusů, navíc bez úspěchu.

Připojení na sériovou konzolu disku je v pohodě. Je to běžný UART na
3.3V, 38400bps.
Příkazů to umí mraky. Dá se manipulovat mimo jiné třeba s tabulku SMART,
takže se jí u disků z neznámého zdroje zas tak moc věřit nedá.
Disk se dá i kompletně naformátovat, což jsem udělal. Ale i tak je pořád
zamčený, je to ještě někde jinde.

Ta konzola je docela mocná. Dá se přes ní přistupovat i na jednotlivé
sektory disku, a to i pro zápis.

Jenže mi chybí to základní know-how, kde a jak je uložená ta informace o
zámku disku.
Buď to na internetu není, nebo prostě neumím hledat.

PL