Jak stahnout data z android telefonu s rozbitym displejem

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Srpen 2 12:00:07 CEST 2021

Pokud máte druhou A40, pak bych jednoduše připojil obě k počítačům a zkoušel na té neukazující klikat do míst, která uvidím na té funkční. Že je nefunkční displej nemusí zákonitě znamenat, že je nefunkční i dotyková plocha.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, August 2, 2021 9:27 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Jak stahnout data z android telefonu s rozbitym displejem

K PC připojen nebyl, otg a myš umí (mám vyzkoušené s druhou A40), ale s rozbitým displejem nevím na co klikám. Ale i kdyby, jak připojím současně myš i PC?

P.K.
Byla ta A40 někdy připojená k nějakýmu PC? U takovýho zařízení by se znovu neměla ptat a povolit přenos. Jenom je možné, že je před přenosem odemčít obrazovku, ale to by šlo vyřešit připojením myši přes OTG.