<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 15 (filtered medium)">
<style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
p.msonormal0, li.msonormal0, div.msonormal0
        {mso-style-name:msonormal;
        mso-margin-top-alt:auto;
        margin-right:0cm;
        mso-margin-bottom-alt:auto;
        margin-left:0cm;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
span.StylE-mailovZprvy18
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:windowtext;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
</head>
<body lang="CS" link="blue" vlink="purple">
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Pokud máte druhou A40, pak bych jednoduše připojil obě k počítačům a zkoušel na té neukazující klikat do míst, která uvidím na té funkční. Že je nefunkční displej nemusí zákonitě znamenat, že je
 nefunkční i dotyková plocha. <o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Jakub Šerých<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> <b>On Behalf Of
</b>Pavel Kadečka<br>
<b>Sent:</b> Monday, August 2, 2021 9:27 AM<br>
<b>To:</b> HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
<b>Subject:</b> Re: Jak stahnout data z android telefonu s rozbitym displejem<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">K PC připojen nebyl, otg a myš umí (mám vyzkoušené s druhou A40), ale s rozbitým displejem nevím na co klikám. Ale i kdyby, jak připojím současně myš i PC? <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:12.0pt">P.K. <o:p></o:p></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">Dne ne 1. 8. 2021 19:43 uživatel Tomáš Koželuh <<a href="mailto:mr.death@ipq.cz">mr.death@ipq.cz</a>> napsal:<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<p class="MsoNormal">Byla ta A40 někdy připojená k nějakýmu PC? U takovýho zařízení by se znovu neměla ptat a povolit přenos. Jenom je možné, že je před přenosem odemčít obrazovku, ale to by šlo vyřešit připojením myši přes OTG.<br>
<br>
> -----Original Message-----<br>
> From: Hw-list [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On Behalf Of Pavel<br>
> Kadečka<br>
> Sent: Sunday, August 01, 2021 4:12 PM<br>
> To: HW-news<br>
> Subject: Jak stahnout data z android telefonu s rozbitym displejem<br>
> <br>
> Přátelé,<br>
> <br>
> mám telefon (Samsung A40), s rozbitým displejem a to tak že totál, černá<br>
> obrazovka.<br>
> <br>
> Telefon jako takový funguje, po přihlášení do účtu google ho vidím (je<br>
> připojený na wifi) atd.<br>
> <br>
> Nejde stáhnout data, protože po připojení k PC to sice zapípá, ale na telefonu<br>
> by se muselo vybrat potvrzení, že chci přenášet data atd., ale to celkem<br>
> logicky nejde.<br>
> <br>
> K samsung účtu se taky připojí, ale tam se s tím taky nedá nic dělat.<br>
> <br>
> Dají se ty data nějak stáhnout? Jde o fotky, většina je sice na cloudu, ale ne<br>
> všechny (nebyl na datech ani na wifi, takže se neudělala záloha a pak spadl na<br>
> zem a displej je KO.)<br>
> <br>
> Pavel Kadečka.<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">
www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></p>
</blockquote>
</div>
</div>
</div>
</div>
</body>
</html>