USB plosnak

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Duben 30 21:43:46 CEST 2021

Dobrý,

Pár poznámok:

Pin IC1-17 - Vusb - máte tam iba blokovací kondík C1, nič viac nevidno -
nechýba tam náhodou nejaký spoj? Napríklad 5V z USB konektora?
Kryštál nekmitá - odspájkujte a vymeňte. Osobne by som vymenil aj C9 a C10
(či nie sú osadené s inou hodnotou)
Po odspajkovani kryštálu "prepípajte jeho prípojné body, či nie sú v skrate
(voči sebe, ku gnd, voči susedom,...)
Preverte či nie sú zbytky tavidla pod kryštálom.
Merajte spotrebu - zvýšená spotreba môže indikovať skrat, alebo vadný MCU.

Voči predchádzajúcemu prevedeniu - nemenili ste význam niektorých IO pinov
MCU?

p.j.

pi 30. 4. 2021 o 14:53 Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz> napísal(a):