OT: Jak se falsuje cislo volajiciho ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Duben 30 20:17:10 CEST 2021

Zdravim

v TV jsem videl reportaz o lidech kterym volali podvodnici ze je s jejich
uctem nejaky problem a zkouseli je okrast. Co mne zarazilo ze tam rikali
ze dokazou sfalsovat cislo volajiciho a vydavat se za infolinku banky.

Vzhledem k tomu ze cislo volajiciho se casto pouziva jako zabezpeceni
pro ovladani ruznych veci (alarmy, otervirani vrat) tak si rikam jak
moc je tohle bezpecne.

Nevite jak dokazou sfalsovat cislo a vydavat se za nekoho jineho ?
Jak se to dela ?