USB plosnak

Pátek Duben 30 21:24:52 CEST 2021

No kouknul jsem na to jen jednim okem a neni to asi idealni layout ale
ono si to necha dost libit, jeste se mi nestalo, ze by oscilator X+2C
nefungoval i kdyz byl treba zadratovanej na pichacim poli...
Neco bude asi vadne.
A to USB asi neni HS, to by melo fungovat v pohode jak je to
zadratovano. Nakonec s HS jsem mel jen jednou problem, kdyz to nekoho
napadlo propojit ksandou, kde bylo D+ a D- prostridano vedle sebe u dvou
portu na 20cm. Jedno zarizeni fungovalo, dve dohromady se uz rusila...
> OK, projdu ten kámen, ten mi leží v hlavě nejvíce.
> Zem na spodní straně není tak marná, spojů je tam málo a občasné
> propojky tam jsou.
> Ta deska byla původně jednostranná.

>>> kondík. Při nejhorším můžte doplnit prokov, vyvrat 0.6 a dá si tam