ETH over WiFi

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Duben 29 17:52:31 CEST 2021

Zdravim,

souhlasim, co bylo receno.
problem byva v tom, ze kdyz clovek neovlada (soucasnou a aktualni) terminologii, nazvoslovi a zkratkologii,
tak se v tech popisech ztrati.
a co je horsi: kdyz se zepta na jeden terminus technikus, jako odpoved dostane minimalne 5 dalsich,
a jeste k tomu v ruznych kondicialech a v ruznych kombinacich s dalsimi pojmy ...
dalsi vec jsou alternativni pojmy toho sameho. proste na prvni dojem neprehledna dzungle

presne toto jsem resil pred par mesici - a to prosim nejakou sitarinu jsem kdysi delal (15-20 let nazad),
dokonce jsem drzitelem nejakeho cisco certifikatu. (ale co si z toho clovek pamatuje, kdyz to nedela?)
vedel jsem presne co chci, akorat mne matlo pojmenovani a zkratky.
navic veskere navody navody, co jsem nasel, nebyly presne to, co jsem chtel.
ale nez jsem na to prisel ...

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Thursday, April 29, 2021 at 5:35 PM
From: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: ETH over WiFi

Ja jen dodam, ze k tomu mikrotiku (a urcite i hromade jinych vetsich vyrobcu) najdete na youtubku hromadu instruktazi. Navic vetsina tech krabicek co jsem se setkal miva ten bridge jako jeden z quick-configu pro BFU. Nevim jak u jinych vyrobcu (dnes uz snad jo), ale u toho mikrotiku je to ovladani pokazde stejne (na konfiguraci se pouziva stejny program, rozdil je zda to umi 2.4G/5G, kolik a jak rychlych to ma der, kolik to ma pameti a jak rychly procesor. Pro vas naprosto nepodstatne veci (teda, musi to umet spravnou wifi). Dulezite je, ze ovladaci program/ovladani je vzdy stejne. U mainstream vyrobcu najdete i tady v konfere si myslim dost lidi schopnych/ochotnych poradit.
Ono to nastaveni pro jednoduche veci je jednoduche - a vy specialitky nechcete.
BR,
Marek