ETH over WiFi

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 17:35:22 CEST 2021

Ja jen dodam, ze k tomu mikrotiku (a urcite i hromade jinych vetsich
vyrobcu) najdete na youtubku hromadu instruktazi. Navic vetsina tech
krabicek co jsem se setkal miva ten bridge jako jeden z quick-configu pro
BFU. Nevim jak u jinych vyrobcu (dnes uz snad jo), ale u toho mikrotiku je
to ovladani pokazde stejne (na konfiguraci se pouziva stejny program,
rozdil je zda to umi 2.4G/5G, kolik a jak rychlych to ma der, kolik to ma
pameti a jak rychly procesor. Pro vas naprosto nepodstatne veci (teda, musi
to umet spravnou wifi). Dulezite je, ze ovladaci program/ovladani je vzdy
stejne. U mainstream vyrobcu najdete i tady v konfere si myslim dost lidi
schopnych/ochotnych poradit.
Ono to nastaveni pro jednoduche veci je jednoduche - a vy
specialitky nechcete.
BR,
Marek