ETH over WiFi

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 29 17:22:57 CEST 2021

Super, dakujem, toto teda by asi mohlo byt riesenie.

Ja som si pozeral co sa k tomu da najst, bohuzial tie materialy su dost
ubohe, obrazky su pekne farebne ale technicke detaily su odmavnute rukou...

Pozeral som aj
https://www.tp-link.com/cz/home-networking/range-extender/tl-wa850re/ co
doporucil hned na zaciatku pan kolega Martin Hanek; ale ten ma ten popis
este farebnejsi a na fakty chudobnejsi, no a tym, ze to je vlastne tak
trocha na nieco urcene, nie som si isty, ci to ve aj ten ne-NAT mode, nech
sa uz vola bridge alebo cokolvek ine.

wek