OT Turris Omnia

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 16:12:28 CEST 2021

Většina firem je rada, že má ten gigabit... Většina majitelů firem bere IT
jako něco do čeho fakt nechce investovat a je mu úplně jedno jestli člověk,
který s tím dělá má odezvu na data vterinu nebo půl vteřiny. Ten člověk tam
stejně dle něho dost času prosedi chytáním lelku takže fakt nemá důvod do
toho dávat více než je nutno. Si udělejte analýzu kam taková "hovadske"
monstra níže zmíněných parametrů dodavate. Já jsem těch firem obešel plno a
snad nikde jsem se nesetkal s nějakým nadšením do IT, že by jako fakt někdo
koupil "Mercedes". Většinou stačí Škodovka a běží to až když se to skoro
rozpadá. Dokonce jsem se setkal s názorem, že proč by si měl majitel platit
nějaké nadstandardní externi sluzby treba s nákupem HW, když mu tam sedí ve
firmě člověk, kterého musí platit tak holt bude jednou makat i o víkendu,
když se to po...