OT Turris Omnia

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 22:39:14 CEST 2021

S takymi majitelmi firiem si treba sadnut a spytat sa ich, aku stratu maju,
ked ich system nefunguje napriklad hodinu, alebo 8 hodin ... a kedy sa im
to stalo naposledy.

Prva odpoved je:"ziadnu"

V priebehu rozhovoru sa to cislo z nuly zacne zvysovat... a casto prekroci
hodnotu ponukaneho riesenia uz za menej ako 8 hod. vypadku.

Vhodnym riesenim a virtualizaciou sa da usetrit aj na napajani a chladeni.
To su celkom zaujimave polozky... casto  +5 rokov napajania a chladenia
stareho servera je drahsich, ako novy, mensi, uspornejsi ale vykonnejsi
server + jeho napajanie a chladenie na 5 rokov.

Dodo

Dňa št 29. 4. 2021, 16:12 Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com> napísal(a):