ETH over WiFi

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 29 16:03:13 CEST 2021

>Chtěl jsem s tím říci že  podoba ethernetových rámců je nezávislá na tom
>jestli je dole připojení kabelem nebo wifi.

Aha.

>Takže wifi úroveň nastavíte jako klient, který se bude připojovat na
>stávající AP u vás doma.  A tohoto Wifi clienta dáte do bridge s
>fyzickým ethernet portem mikrotiku do kterého zapojíte měřák.

Aha.

>Je to takto pochopitelné?

Zatial ano, dakujem.

https://en.wikipedia.org/wiki/Cyclin_A1 ? ;-)

> Obecne: ta WiFi bude client, bridge potrebujete pro zachovani "stejneho" segmentu site bez NAT

Dobre, to je asi zhruba to iste co pisal aj pan kolega Petr, hore; ale toto:

> (ale stejne musite ve vsech sitovych prvcich uhlidat neprekryvajici se rozsahy).

Znie ako hrozivy detail s potencialom diablika.

> Dejte pak vedet, jak se vam to povedlo nastavit ...

No, nijako, kedze moja povodna otazka vlastne bola

> Existuje krabicka, z ktorej strcim kabel do toho zariadenia a je to
> vybavene?

a podla vsetkeho to ten mikrotik teda nie je.

Dufam, ze z tycho otazok je jasne, ze som BFU.

Takze este raz: existuje taka krabicka pre BFU, t.j. kupim, nejako nastavim
SSID tej mojej WiFi a heslo, mozno kliknem nejaky zrozumitelne oznaceny
tickbox ("WiFi Client, L2 Bridge") pichnem kabel do geretu a funguje?

wek