ETH over WiFi

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Duben 29 16:19:46 CEST 2021

Ten Mikrotik to zvládne jak jsem psal, jen jeho nastavení bude
komplikovanější (protože tam jde nastavit tisíc dalších scénářú)

pro úplného začátečníka bych doporučil  třeba  UBNT NanoStation M2, kde
právě tento režim bude předklikaný a opravdu tam zadáte jen SSID/key a
případně IP adresu toho zařízení pro budoucí management

Petr