[OT] Dukovany

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 28 20:40:02 CEST 2021

To je prece jasne, ze to je vsechno spatne....

Co se tyka solaru...predstavte si, ze na solarni elektrarnu o plose
1km^2 dopada v maximu v nasich podminkach cca 1000m x 1000m x 1000W tedy
1 GW energie solar si z toho v nejlepsim pripade vezme 20% (at nezeru) a
cca 10% se odrazi....i tak vam zustava koncentrovany tepelny ostrov
produkujici 700MW tepla.

Vetrniky jsou ten samej bordel....zpusobuji turbulentni proudeni
tahnouci se desitky km daleko coz ma za nasledek, ze proste treba prsi
jinde nez by melo a tim padem zase neprsi jinde. Kouknete se na tuhle fotku:
https://www.windpowerengineering.com/wp-content/uploads/2015/04/G2_Horns_Rev_photo.jpg

RV