[OT] Dukovany

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Duben 28 19:57:28 CEST 2021

Mne by taky jeste zajimalo zda/jaky maji ty vetrniky/solary na klima
(zaklinadlo dnesni doby). Co sjem cetl clanek, tak "kdyby se sahara
'pokryla' solaram, je to ekologicka katastrofa a nevratna zmena klimatu"
NEVIM kde jsem to cetl, zda se to zaklada na realite (psal to sice nejaky
otitulovany vedator, ale to nemusi nic znamenat). Zajimalo by mne jak je to
u vetrniku. Podle meho nazoru vetrnik odebira energii z vetru coz logicky
musi mit nasledky. Napr. tu vodu co odtece rekama do more dostane zpet jen
vitr, ze.... Ale nemam predstavu kolik te energie se odebere. Je mozne, ze
tak maly zlomek, ze je to naprosto nepodstatne...
BR,
Marek