Rychly Ali problem

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Duben 28 20:17:57 CEST 2021

Řešil jsem něco podobného.
První položku jsem odsouhlasil, že přišla a u druhé jsem se ptal
odesílatele, že jestli má druhé tracking, že v obálce byla jen jedna
položka a že ta druhá přece musí za chvíli dorazit.
Před koncem jsem normálně udělal dispute na nedoručené zboží.

Jo a taky jsem si udělal fotku rozthlé obálky, ve které sedělo jen to
jedno zboží.