Rychly Ali problem

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Duben 28 20:15:46 CEST 2021

Někdy trvá než se tracking pohne, ale jestli je to už delší dobu, tak
máte vysokou šanci uspět, jelikož prodejce musí doložit platné sledovací
číslo, pokud ho nedoloží tak vyhrajete.
Pokud by všechno selhalo, tak stále máte možnost reklamovat platbu
kartou u své banky, a tam se s Číňany většinou moc nemažou, pokud máte
nějaké podklady, což dle mého fotka balíku s pouze jednou položkou stačí.

Libor