Rychly Ali problem

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Duben 28 20:07:36 CEST 2021

Já mám u jednoho prodejce dvě objednávky a u obou uvedl stejné tracking number. Tak čekám, jestli opravdu obojí poslal v jednom balíku…

Zeptám se na podobný problém:

Jiný prodejce uvedl tracking number, podle kterého byla zásilka doručena už dávno před objednáním a ještě do jiné země. Napsal jsem mu, že uvedl špatné číslo a požádal ho o nové. Poslal ho, ale opět špatné. Zásilka s tímto číslem neexistuje.

Co s tím? Čekat, jestli něco přijde, nebo rovnou zkusit dispute? Domáhat se vrácení peněz nebo aby ho Ali donutilo vyplnit správné sledovací číslo?

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Čestmír Dobosz
Sent: Wednesday, April 28, 2021 3:24 PM
To: HW-news
Subject: RE: Rychly Ali problem

Já bude řešit něco podobného u WHISH. Přišla jenom jedna část a druhá nikoliv. (Kleště + dutinky)

Na obálce „dutinky“ je váha která odpovídá obsahu. Aby to nebylo snadné, tak pošťák to nechal

U sousedky, která to navíc rozbalila. Když se jí nezdálo, že jsou to nehty tak se koukla na adresáta.

Dušuje se, že kleště neviděla. V ten den jsem kouknul na tracking a vypadalo to, že se druhá část bude

teprve doručovat. Doposud nic nepřišlo a dnes tam svítí, že je doručeno.

Tak si držme palce

čestmír