OT Turris Omnia

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Duben 28 16:37:59 CEST 2021

He? Tak to, co plati pro BFU, to asi nemusi platit tady, a zrovna pro
admina.
1) nikdy jsem nikde nezazil "wifi lepsi nez gEth". Soubory z nasu pres
drat dostavam rychlosti cca 110MB/s pres metaliku, a asi 8MB/s pres
wifi. Je uplne jedno, co tam je za router, jsem nesedel tak blizko od
nej, aby fungoval lepe. 5GHz mi v baraku vubec nefunguje. V komercnim
provozu free nebo privatnim, na konferencich, nikde. Metalika se vam
nikdy neodpoji. Problemy s odpojujici se wifi "internet neni dostupny",
neschopnost predat si kanal pri zmene patra atd. Wifi je z mojeho
pohledu stale znouzecnost dobra pro mobilni siditka.

2) server jedine domaci - v moji lokalite neexistuje zadna moznost
rychleho prenosu hrubych dat ven. Ven (tj. k mame do panelaku pres UPC
optiku) jde jen limitovany subset dat.

Nezmenila se doba - proste pribyli takovi ti bezny franta uzivatel,
kterym pro to jejich tukani do mobilu/fotky na fb staci prakticky
cokoli. Jakmile mate vetsi pozadavky, uz jste uplne mimo ten dav a
"bezne" nabidky a moznosti.
J.