Perverzna zabava na piatok

balu balu na k-net.fr
Úterý Duben 27 07:01:26 CEST 2021

Ano, jedneho z oponentov vyjadrovanie dlzky bunchu v nanosekundach
znacne znepokojovalo :-)

Elektrody maju celkovu dlzku 6 m (20ns), ale su rozdelene na 4 segmenty
po 1.5 m (5 ns). Kazdy s vlastnym zosilnovacom. Budenie zosilnovacov je
oneskorene pre kazdy nasledujuci segment tak, aby zohladnovalo time of
flight (t.j. v prirastkoch 5 ns). Takze sa navzajom nemiesaju.

b.