Perverzna zabava na piatok

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Duben 25 23:46:50 CEST 2021

Tak už jsem to taky zkouknul. Moc pěkný. Pobavil mě ten oponent, co chtěl aby v ns byl i průměr svazku:-)

Na druhou stranu, jsem si všiml nekonzistence, kdy je délka elektrod uvedena v metrech. Po převodu na ns mi vyšlo, že elektrody zabíraj 20 z 25 ns, tedy 80% vzdálenosti mezi bunchi. Což mě zaujalo ve vztahu k tý korekci, kdy výsledný průběh u sousedů zcela nemizí, ale má jen průchody nulou. To mi k těm 80 % trochu nesedí. Byly by nějaké podrobnosti?

Nebyla nakonec tahle nekonzistence jednotek cílená, aby se snížila pravděpodobnost tohoto dotazu?
:-)

PH