Stare radio - repase

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Duben 27 00:37:59 CEST 2021

Přiznám se že jsem to nesledoval a houfně mazal, ale na co jsou tam ty 2
espčka? Hodiny a streming nezvládlo jedno nebo to je retranslátor?

Něco o víkendu chrochtalo za skříní a vytáhl jsem roky postrádané
ESP8266 v malinkaté reprobedýnce s palcovým přepínačem na volbu streamu
(humor, pohádky atd) kam to asi zastrčilo nejmenší dítě když bylo ještě
batole.Na to jsem musel na routeru udělat jedno virtuální APčko, na
kterém nebylo nic jiného, aby to nekoktalo. ESP32 má víc volné ramky na
buffer, to by mělo zvládnout normální provoz.