Stare radio - repase

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 14 12:25:12 CEST 2021

Tak ted nevim zda je to myslen jako ze dobry nebo ze spatny .... :-D

Ja jsem totiz tak nejak nevedel jako to jinak dat dohromady. Navic jsem
chtel striktne zachovat bednu v original stavu v pripade, ze bude akcie
Tesly a konkretne tehle Variace stoupat, aby to pripadne mohl
bezbolestne vratit :-D

Zatim se nic nerusi a dosah tech ESPcek je solidni i pres dve panelakove
zdi. Trosku jsem mel obavu aby nf cast neco nechytala, ale prinejhorsim
ji prikreju plachovou krabickou...to same ty zdroje.

RV