Stare radio - repase

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 14 12:07:50 CEST 2021

[preposielam]

Dobry den,

mate uplne perfektny EMC-design tej zakladovej dosky s tymi modulmi...
Ako legendarny Bob z LinearTechnology. Ale verim, ze to chodi
perfektne a netlcie a nerusi sa to navzajom.

A.

No ja ted prave neco takoveho podnikam....

Je to fakt krasa (uzitnost a zvuk)...jeste doladit detaily:
http://www.cncnet.info/galery/Tesla%20Variace/retro/

kolem digitronu bude piskovane sklo s okenkem a dotahnout BT ledku v
magickem oku,

Jen to radsi nikde neukazujte, protoze "skalni elektroultras" me malem
lyncovali...nepomohlo mi ani ospravedlneni, ze to sasi bylo zdevastovane
nejakym kutilem a ze jsem kompletne zrepasoval uz dva velke lampace.

Jsou tam dve ESP32...jedna dela webradio a druha je prevodnik NTP=GPS
signalu pro hodiny a zaroven sefuje zapinani BT, radia a repraku.

RV