frekvencni menic 1f/1f + vreteno kress 1000W s elektronikou ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 24 14:34:56 CEST 2021

jak jsem psal, jde jen o beh naprazdno. chtel bych pouzit levnej rotacni
finger a tak je limit 600rpm.
https://www.sorotec.de/shop/Edge-Finder-mechanically--6-6mm.html
tady mam min. 4700rpm. pokud by sli otacky snizit treba
autotrafem/krizikem, nebo i jinak klidne. proste jednou zacas potrebuju
neco odmerit, tak bych napajeni na chvili prepojil.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín