frekvencni menic 1f/1f + vreteno kress 1000W s elektronikou ?

jurp jurp na volny.cz
Sobota Duben 24 16:22:34 CEST 2021

Jak pravil predrecnik, vreteno ma v sobe vlastni regulaci.
Udelal jsem rychly test na snizene napeti.
Vreteno musi byt na st.6, jinak se elektronika snazi dotahnout otacky.
Pro start potrebuje ~55-60V, pak lze snizit k 40-45V. Pak uz se prestane tocit
a ani zvyseni napeti elektroniku nenastartuje. Asi bezpecnostni fukce.
Otacky nereknu, otackomer mam privatni-doma.
600rpm, to je tak na akuvrtacku na pomaly prevod. Nestacila by?

JURP