frekvencni menic 1f/1f + vreteno kress 1000W s elektronikou ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 24 09:24:11 CEST 2021

hezke den.
potreboval bych rozjet 1f vreteno kress, 1000W/4,8A s regulaci otacek,
pres frekvencni menic 1f/1f invertek, 0-250V/7A 20A(pk). potrebuji jen
naprazdno snizit otacky pro rotacni finder k cnc. tedy bez zateze.
naprimo bere na min. otacky 1A, mereno klestakem.
chodi mi pres ten FM lecos, ale kress se brani a pokazde FM spadne do
pretizeni. zlousel jsem spoustet pres FM i s nastartovanym FM a vypinacem.
bude to tou elektronikou regulace, nebo je poteba nastavit nejakej
specilani parametr na tom FM ?
typ FM je ODEF1-12100.
--
AJT SERVIS s.r.o.