Re: Osazování do pasty - rozlévání pasty

Pátek Duben 23 21:17:09 CEST 2021

Ne, myslim sablonu a redeni pasty v pixle, dispenzer mam pneumaticky a
tam to vydrzi rok i vic, jen zvysuju tlak, pouzivam plastovou konickou
spicku, kdyz se tomu nechce, vezmu THT odpor a zamicham to v ni
nozickou  ;-) Ale pastu to neprotlaci skrz male diry sablony kdyz je husta.