Re: Osazování do pasty - rozlévání pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 24 01:28:51 CEST 2021

Zajímavé.
Já mám pocit, že bych tou šablonou protlačil skoro cokoli.
Že záleží jen na tom, tak moc naležato položím špachtli, kterou to nanáším.

Já to teda nanáším hodně úzkou kovovou špachtličkou. Takže dokážu snadno
vyvinout velký tlak.
Nějakou širokou plastovou by to asi tak snadno nešlo.
Ta úzká není tak produktivní, nanesení trvá dýl. Ale zase to snadno můžu
dělat selektivně.
Když vidím, že se to někde neprotlačilo, tak jenom na tom konkrétním
místě to projedu opakovaně.
A hlavně tak mám malé ztráty, protože na malé špachtli zbude málo pasty,
kterou už nedokážu vrátit.

PL