Notebook pro CAD (CHMURA KRAJOWA)

Středa Duben 21 20:02:56 CEST 2021

Taky pouzivam jenom notebook, nejaky Z-Book s I7 a 16G za pekelnou cenu
a spokojenost.
Zajimaly by mety  M.2 disky NVMe - to jsou primo nejake verze s cache a
radicem, nebo je to deska s cache a radicem do ktere se modul da? Koupil
jsem 2TB jako upgrade  (teda postup byl puvodni 512GB, 1TB, 2TB) a
docela se hreje pri vytizeni (60st+), ten 1GB na tom byl jeste hur, to
je uz ta cache nebo ne?
Rychlost je slusna.