Notebook pro CAD (CHMURA KRAJOWA)

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Duben 21 21:05:27 CEST 2021

Některé moduly mají nas sobě DRAM s cache a některé ne. Používáme
samsungy, musíte najít ve specifikaci, ty to většinou mají. Musí být ten
správný rozměr toho modulu, konektor zapojen jako NVMe. Samozřejmě NVMe
tj. přes pci express ne SATA. Případně přes dát chladič, ten se taky
prodává. Musí se vám to tam vejít. A samozřjmě všechny novější notasi
nemají okénko, ale rozdělává se celý kryt.

Jirka