Notebook pro CAD (CHMURA KRAJOWA)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Duben 21 19:57:09 CEST 2021

Zdravím

Já používám NB jako úplně holý - bez myši, klábesnice monitoru (mám
Thinkpad T460). Bez myši dělám i plošňáky. Tady to není úplně na 100%
komfort ale už jsem si zvykl a to že to umím otevřít kdekoliv je
neskutečná výhoda a taky jí používám (dnes je NB asi na 7 místě :-)).

Ale je tu ještě jedna věc co nezazněla a pro mě je neskutečně důležitá -
zaklapnutím se tento uspí a při otevření se vracím přesně tak kde jsem
to zavřel.  Takže než NB otevřu, tak je probuzený, přiloguju se a jsem
přesně tam kde jsem skončil.  Tohle mě na desktopu točilo mohutně.
Uptime mám obvykle tak měsíc a rebootuju jen pro potřeby update.

Petr