Notebook pro CAD (CHMURA KRAJOWA)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Duben 21 17:03:02 CEST 2021

Dne 21.4.2021 v 16:16 Jindroush napsal(a):
> - používáte ten notes "naholo" tj. jako skutečné mobilní zařízení, nebo
> s doplňky jako je externí monitor, klábosnice, krysa, chladící podložka
> apod?
>
> - pokud naholo, to jako všechno například šmrdláte přes touchpad?
>
> - mobilitou myslíte "odvezu si to na chatu, do práce, ke klientovi" nebo
> "teď u stolu/večer na gaučíku"?
>
> Takto možná hloupatě se ptám, protože ačkoli jsem měl vždy služební
> laptop, vždy jsem ho měl jako trapnou náhražku "skutečného počítače", a
> to firma nešetřila, tj. měl jsem vždy nějaké vyšší řady. Ale obecně mi
> [...]

Dobrý den,

doma notebook sedí v docku a funguje jako jádro pro vícemonitorové
pracoviště, s normální klávesnicí a myší, tiskárnou, síťovým připojením
(Gb Ethernet) a dalšími periferiemi, které jsou připojené k docku. Když
potřebuju dělat něco venku, vycvaknu notebook z docku, strčím do batohu,
ve kterém mám rezevní adaptér, myš s podložkou a patch kabel pro
připojení k Ethernetu, přidám USB čuramenty, co potřebuji s sebou a fičím.

Holý notebook taky nemusím, speciálně ultrabooky s displejem velikosti
pohlednice a vlepenou baterií, aby mohly být co nejtenčí.
Mám 17" 1920x1080 repas Dell M6800, 1x500GB SSD jako systémový disk,
1x1TB HB a 1x500GB HB na data, klávesnice má numerický blok a touchpad
ani ten čudlík mezi klapkama nepoužívám, protože si vozím myš i s
podložkou. Chladicí podložku jsem zatím nepotřeboval, notebook je v
kovovém těle a s chlazením není problém.

Na mobilní pracovní stanici jako mobilní jádro pracoviště jsem přešel po
více než 30 letech práce na desktopových pracovištích a zatím jsem
nenašel nic, co by mi nějak extra vadilo. Jo, je to o penězích, ty
mobilní pracovní stanice nejsou zrovna levné ani jako repas, ale co už.

jf