Notebook pro CAD (CHMURA KRAJOWA)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Duben 21 16:16:26 CEST 2021

On 21.04.2021 16:05, Jiri Foldyna wrote:
> Ve firmě jsme na sazbu používali ty největší děla, nikomu to nebylo
> divné a nikdo se nepokoušel vysázet 32str noviny za hodinu na nějakém
> notebooku. Prostě co je císařovo, dejte císaři.
>
> Když si odmyslím pixly na hraní her, tak si průměrný domácí uživatel
> vystačí s běžným notebookem; a jak je z diskuse zřejmě, použití
> dostatečně výkonné mobilní pracovní stanice vyhovuje i profesionálům.
> Mně osobně mobilní pracovní stanice jako jádro domácího vývojového
> pracoviště vyhovuje víc, než desktop. Výkonově stačí a mobilita je
> [...]
Samozřejmě chápu, že každému víc vyhovuje něco jiného, jen se ale zeptám:

- používáte ten notes "naholo" tj. jako skutečné mobilní zařízení, nebo
s doplňky jako je externí monitor, klábosnice, krysa, chladící podložka
apod?

- pokud naholo, to jako všechno například šmrdláte přes touchpad?

- mobilitou myslíte "odvezu si to na chatu, do práce, ke klientovi" nebo
"teď u stolu/večer na gaučíku"?

Takto možná hloupatě se ptám, protože ačkoli jsem měl vždy služební
laptop, vždy jsem ho měl jako trapnou náhražku "skutečného počítače", a
to firma nešetřila, tj. měl jsem vždy nějaké vyšší řady. Ale obecně mi
ta ergonomie "holého notebooku" tak moc nevyhovuje a jsem na něm o tolik
pomalejší a práce je otravná, zpomalená a horce hlasitá, že je to
přehlídka frustrace. Opět podotýkám, že to každý může mít jinak.

Čistě mě zaujalo vaše "omezovat se na desktop", kde já vidím "trpět na
laptopu" ;-)

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>