[OT ]Motor zadního stěrače Roomster

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Středa Duben 21 19:57:48 CEST 2021

Dobrý podvečer,

kolegovi nefunguje zadní stěrač na Roomsteru. Původně prý běžel pořád a
mechanik ho odpojil, já jsem ho připojil zpět a pro změnu neběží vůbec.

Kostra (31) a +12V spínaných klíčkem (15) jsou OK, potom do něj vedou
ještě dva dráty - https://photos.app.goo.gl/nfk7DSsmFnJbMurj9

Předpokládám, že to bude CAN - např.
https://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_2018_10/2095814_SchemaOIICombizadnystierac.JPG.f676ec255ea76583a847834acf3f928b.JPG

Na těch zelených drátech je v klidu 3,5 V, když stěrač zapnu, spadne to
na nulu (na obou), to se mi zdá trochu podezřelé.

Jinak v autě všechno funguje, i ostřikovač, který (předpokládám podle
toho schématu k Octavii) bude na stejné větvi CANu.

Než budu rozebírat/opravovat/shánět jiný motor, chci se zeptat - je to
normální chování, nebo můžu zkontrolovat ještě něco jiného? Voltmetrem
na parkovišti.

Díky, Jiří Majzlík Němeček