Re: [OT ]Motor zadního stěrače Roomster

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pondělí Duben 26 21:15:26 CEST 2021

Tak došlo na rozebrání.

Dva zelené dráty v tomto případě nejsou CAN, ale obyčejné 12V výstupy na
čerpadlo ostřikovače. Podle toho, který z nich je napájen, se ostřikuje
přední nebo zadní sklo. Jejich přizeměním se spouší zadní stěrač.

V řídící elektronice byla vadná zenerka ve zdroji (klasika T+R+ZD),
která namísto 5V1 dávala cca 2V3, takže řídící IO byl bez napájení. Po
její výměně vše OK. Docela by mě zajímalo, proč odešla zrovna na takovém
místě, nečekal bych tam žádné namáhání...

JMN