EAGLE, delici linka

Středa Duben 21 20:54:33 CEST 2021

Sice nedělám v Eagle, ale ve Formice, ale princip je stejný. Když
přecházím na jiného výrobce pcb, kouknu na to, co chtějí. Dřív jsem
používal rohové značky a třeba Gatema chce obrysovou čáru. Určím si,
která vrstva je na co, podle jejich požadavků výstupním souborům
přiřadím přípony nebo názvy (jak pro kterého výrobce).

Anděl