Notebook pro CAD

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Duben 21 11:21:10 CEST 2021

tato debata nic nevyresi, to uz je jasne, ale taky pridam postreh.
tady je problem, ze v tech bazarech nove technologie nvm ten starsi
notas mit nebude. tahle kombinace je celkem nova. a je i velky
rozsilmezi nvm.
musel jsem prejit z echt pracovni stanice thinkpad P70 s 17"/i7, quadro
kartou, ssd jeste ne nvm, cena cca 80kkc na o 6-8 let starsi bazar
desktop s i5 a herni kartou nvidia 1050. rozdil zadnej, nebo + pro
desktop. velke prekvapeni. na obou pripojene 3x lcd. nevim kolik hraje
roli zavsiveni notasu korporatnim sw. ale pocit, ze bych si ten notas
koupil za svoje bida.
resil jsem tady i nakup toho notasu z bazaru se 17" a jasne vede nejaka
vlajkova lod, treba ty precission od dellu, ale zatim ho uplne
nepotrebuju a nechci se vzdat vyhod desktopu. jakmile ale budu muset
zacit zade jezdit a provozovat x placenych neprenosnych licenci sw.
jineho reseni nebude, zase notas.
takze pokud si clovek da latku na vykon a hranici na penize, v bazaru
notas narazi vykonem na strop a cena bude 4x takova. nejde mit vsechno :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín