Notebook pro CAD

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Duben 21 11:32:48 CEST 2021

Ono ty procesory v noťasu standardně taky vyjedou na cca 1/2 frekvnce
než ty v desktopu. Takža tam je rozdíl.

A souhlas začne porovnání licencí, zda 2x pro desktop a noťas.

U noťasu je důležité, zda v tom použití pojede dlouho ventilátor a celý
noťas bude zahřátý. Poté začnou dřív odcházet i další komponenty. To je
právě pro ten CAD a nějaké simulace, výpočtu... . Pro nějaké spuštění a
zavření CADu asi ne, ale pro vytížení ano.

Prostor pro desktopy je pořád výkonový a zatím jej žádný noťas
nenahradil. I když bych byl rád.

Jirka