Notebook pro CAD

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Duben 21 11:18:19 CEST 2021

NVMe disky dáte do noťasu, ale ne ty vykonné s cache. Respektive dát je
tam můžete, ale jednoduše neuchladíte. Nebo to chlazení musíte řešit ... .

Jak jsem psal do noťasů se dávají NVMe disky s nízkou spotřebvou a ne ty
výkonné s cache.

Mám tady ve firmě HP probook. Ty i5 jsou vyrovnané. Ty i7 trošku více
tahají za ventilátor. Prostě je toho tam víc včetně dedikované grafiky.
Dávat do nich ještě 5-15W SSD disk s cache se mi nezdá vhodné. Oni mají
přímo od výrobce NVMe disky, ale jsou pomalé.

Jirka