Notebook pro CAD

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 20 23:24:43 CEST 2021

To se musí vidět, zrcyhlení je v každém kroku. Spustíte editor. Občas
potřebujete zavřít a znova spustit... . Nebo spustíe program po
kompilaci, spustíte debugger, spustíte web, spustíte SQL ... . Těch akcí
pokud jen nepíšete je hodně a je to hodně znát. Nebo CAD, zobrazit. Nebo
jen excel a znovu excel.

Ten kdo neviděl ... .

Jirka