Notebook pro CAD

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 20 23:46:22 CEST 2021

Hmmm ja nic nespoustim.... ja z toho co jste vyjmenoval mam vetsinu trvale
spusteno (kromě cadu protože v něm delam tak 1 za mesic) ...nevim proc bych
to stale otviral a zaviral. Pokud jsou to nejake nebezne veci tak je pustim
a zavru az jsem hotov... treba za nekolik dni. V nb mam 4x8GB ramky nevidim
duvod ji nechavat prazdnou.

Takže ja zrychlení pozorovat nemuzu, protoze me zavadeni programu fakt
nebrzdi.

Takže mozna ze je to jen o stylu prace...
RV