Notebook pro CAD

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 20 22:38:34 CEST 2021

Hmmm tak dobre....kompilace 115MB zdrojaku (nejvetsi ktery mam pod
palcem) trva 3 minuty....dobre na superhyper stroji bude trvat 30s.
Problem je, ze tu kompilaci delam tak jednou tydne (maximalne) a to si
aspon mezitim dojdu zalejt kytky.

Stve me pokud me neco brzdi pri beznych cinostech...rozhodne ne to co vy
uvadite.

Takze pro mne je opravdu vyhoda, ze to muzu nekam odnest a vsechno beha
naprosto plynule. A holt tedy jednou za teden prijdu o 2.5 minuty casu.
Tak spatne na tom teda s casem nejsem a jestli vy jo tak vas dost lituju.

RV