Notebook pro CAD (CHMURA KRAJOWA)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 20 22:47:28 CEST 2021

A neni to teda spis tak, ze vy jste jeden z mala "exotu" :-D co
potrebuje naprosto super vykon po vetsinu casu?

Ja se pohybuju v programatorskem prostredi od roku 92 a nikdy jsem
nezazil, ze by si nekdo stezoval na to, ze ma problemy s vykonem...v
podstate na cemkoli co behalo plynule v ramci bezneho pouzivani....jako
programator stravite vetsinu casu v editoru...programatori jsou takove
lepsi sekretarky.

Jo tesili jsme se v roce 1994 na nove 386tky DX 40MHz se 2MB RAM...to
byl bomba skok z 8MHz masiny s 640kB RAM. Od te doby pokud my jel OS a
bezne aplikace bez zadrhavani tak jsem nikdy nemel s nicim problem a
nevim ani o nikom jinem v mem okoli.

Podotykam, ze nemluvim o hernich strojich.

RV