Notebook pro CAD (CHMURA KRAJOWA)

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 20 23:32:10 CEST 2021

Zkuste Visual studio. Nebo VS Code. Nebo můžte i Eclipse. Pokud zjistíe,
že se Vám to startuje za 1/3 času... . To nepíšu a Androidu a emulátoru
pod ním.

Navíc všechny novější nástroje již nejsou psány v nativním kódu, ale
běží pod javascriptem, javou, takže výkon potřebují řádově jiný.

A že ty sw musíte zavírat a otvírat či spouštět debuggery... .

Pořád to je ovšem jednodušší než CAD simulace.

Jirka