Notebook pro CAD (CHMURA KRAJOWA)

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 20 18:45:26 CEST 2021

Tady zas někdo vymyslel perpetu mobile.

Počítač si vezme výkon, jen když potřebuje, za to u notebooku můžete
čekat. Nicméně vhodností, zda to chcete přenosné, tak je pro Vás
samozřejmě notebook. Pokud chcete výkon tak PC.

Vyberte si, co potřebujete. Jen porovnatelný výkon s PC v malém
notebooku nehledejte. A pokud víte, že se Vám bude věčně točit větrák u
notasu, tak bych zvážil PC nebo PC s notebookem.

K notebooku si kupte i větší zdroj, prodává se jako náhradní díl a
můžete s ním jet nonstop. Větší protože víc vydrží a nebude se Vám třeba
tolik hřát. Neznamená, že když má větší výkon, že si jej vezme. Máte
stejně s motory a se vším. Není to perpetu mobile.

U PC se taky vyplatí lepší zdroj, víc to vydrží.

Vše je o vkusu a penězích. S energetickou stopou to nemá co dělat.

Jirka