Notebook pro CAD

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 20 15:23:21 CEST 2021

Naprostý souhlas. Jsem taky příznivcem desktopů.

Noťas mám taky, ale jenom malý, šupácký a jen s minimem dat.
Důvod je prostý - práci dělám na velkém počítači. Noťas jenom když
musím jet něco montovat/instalovat/servisovat. A tam je jednak
často dost nepřátelské prostředí (prach, bordel atd.), a navíc
potenciálně nepřátelské i bezpečnostně.

Takže když mi někdo šlohne noťas, tak nic moc nevydělá (proto ho asi
ani krást nebude), a k ničemu moc se nedostane.
Pokud někde chytnu nějakou nákazu (když se musím připojit do nějaké
cizí sítě), tak zase o nic nejde. Image instalace mám, a data tam nejsou.

Pokud potřebuju něco z velkého PC, tak vzdálená plocha přes ještě
navíc šifrovaný tunel to řeší.

PL